Gyors szállítás - Akár 5 munkanapCélunk, hogy a vásárlók minél hamarabb hozzájussanak a rendelt termékekhez, és ezzel is szeretnénk a vásárlók minőségi kiszolgálását erősíteni. Ennek eredményeképpen amennyiben a rendelt termék(ek) a raktárunkban fellelhető, a futár szolgáltatásunkkal az ország bármely pontjára már 3 napon belül megkaphatja a termékeket, ha a rendelés 15:00 előtt beérkezik hozzánk!
Ingyenes szállítás - Országosan 50000 Ft.- felett vagy Budapesti címre 25000 Ft.- felett és 18.00 - 20.00 között.
Hogy vásárlóinknak minél kedvezményesebben szállítási költségeket tudjuk biztosítani, bevezettük hogy 50000 Ft.- összeg felett ingyenesen kiszállítjuk országosan, illetve Budapesten 25000 Ft.- feletti rendeléseket ingyenesen kiszállítjuk 18.00 - 20.00 között. Ebben az esetben vegyék figyelembe hogy a futárnál nincsen váltópénz, nem tud visszaadni.
Ingyenes budapesti átvétel személyesen.
Budapesti Személyes átvétel esetén kérjük mindenképp egyeztessen vagy érdeklődjön az ügyfélszolgálattól az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. emailcímen
Törékeny árukezelés
Minden terméket úgy csomagolunk hogy teljes mértékben megfeleljen a törékeny árukezelésnek, ezen felül a csomagdíj tartalmazza a törékeny árukezelési felárat is. Ennek ellenére kérjük, hogy postai átvételkor minden esetben a futár előtt bontsák ki a csomagot, így ha mégis egy nem várt sérülés lenne, azt még a helyszínen jegyzőkönyvbe lehet venni.Szállítási módok:A feltüntetett bruttó szállítási díjak minden költséget tartalmaznak!
Utánvét:400 Ft+áfa
MPL Futárszolgálat (Törékeny árukezeléssel)MPL házhozszállítás esetén az MPL a küldeményt 2 alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzettnek a megrendelésben megjelölt szállítási címen. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, ha a címzett telefonszáma feltüntetésre kerül, az MPL egyeztet a címzettel a második kézbesítés helyéről, és idejéről. Ha a második kézbesítés is sikertelen, az MPL értesítőt hagy, amiben megjelöli azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a címzett átveheti a küldeményt. Utánvétes küldemény esetén a futár részére bankkártyával is lehet fizetni.A vásárolt termékek össz tömege nem haladhatja meg az 10 kg-ot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre. Észrevételemet hol tudom jelezni? Kapok kártérítést?
Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bírálják el.
Rendelés státuszai:A rendelés státuszváltozásairól e-mailen értesítőt küldünk. Ennek segítségével a vásárló is folyamatosan értesül csomagjának aktuális állapotáról. A rendelés státusza a következő módon változik:1. Függőben lévő - A sikeresen feladott rendelés kezdeti státusza. Miután a vásárló a megnyomta a "Rendelés jóváhagyása" gombot, a webáruház "Függőben lévő" állapottal létrehozza a rendelést, és a feladott rendelésről automatikusan e-mailt küld a vásárló által megadott e-mail címre.2.1 Feldolgozás alatt - A rendelés következő szakassza amennyiben minden megrendelt termék raktáron van. 2.2 Beszerzés alatt - Amennyiben a beérkezett rendelésben van legalább egy olyan termék, melynek beszerzése folyamatban van. A feladott rendeléseknél leellenőrizzük, hogy a rendelt termékek raktáron vannak-e. Amennyiben van olyan megrendelt termék, mely elfogyott raktárunkból, akkor kezdeményezzük a termék azonnali beszerzését. A honlapon jelzett szállítási határidők betartásával a rendelés mindaddig ebbe a státuszba marad, míg az összes rendelt termék be nem érkezik hozzánk.3. Kiszállítás alatt - A csomag kiszállítása folyamatban van. Miután partnerünknek (futár) átadtuk szállítás céljából az előkészítettt csomagot, akkor erre a státuszra állítjuk a rendelést. A rendelés visszamondására ilyenkor már nincs lehetőség.4. Teljesítve - Csomag átvétele megtörtént. Lezárjuk a rendelést, miután a vásárló átvette a csomagot.
Az oldal süti (cookie) fájlokat használ, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.Elfogadom További információk